Company mission:

Our products are a unique combination of the legacy of our ancestors with modern technology. This is the contribution of Kazakh nation to the global matter of human health.

“The whole world knows about the black gold of our country – oil, but we want all people on Earth to learn about our white gold – mare milk – the elixir of health, gift of the Great Steppe”

Kadyrbek Meirambekov
Founder of a family company
CEO

Heritage

the wisdom of our ancestors
nomads and natural resources
forces of the great steppe

Technologies

only the best
modern developments

Future

healthy
and happy people

Our values:

1 We value and respect the opinions of our customers.
Every customer is important.

2 We see the potential in every employee and help them open up.

3 We love our country and will contribute to its development.

Basic principles of operation:

1 Consistency of goals: follow the company’s mission and strategic goals when making decisions.

2 Justice: act fairly without violating the interests of all WIN-WIN participants.

3 Integrity: to adhere strictly to the agreements reached.

Strategic long-term goals of the company:

1 Become a world leader in the production of functional nutrition based on Mare’s and camel’s milk.

2 Constantly improve in everything and produce only high-quality products.

3 Make customers happy first, then employees and shareholders.

Миссия компании:

 

Производимые нами продукты – это уникальная комбинация наследия наших предков и современных технологий. Это вклад казахского народа в дело оздоровления человечества.

Наследие

мудрость наших предков
кочевников и природные
силы Великой степи

Технологии

только лучшие
современные разработки

Будущее

здоровые
и счастливые люди

Наши ценности:

1 Мы ценим и уважаем мнение наших потребителей.
Каждый клиент важен.

2 Мы видим потенциал в каждом сотруднике и помогаем ему раскрыться.

3 Мы любим свою страну и будем вносить свой вклад ее развитие.

Основные принципы работы:

1 Постоянство целей: при принятии решений следовать миссии и стратегическим целям компании.

2 Справедливость: действовать справедливо не нарушая интересы всех участников WIN-WIN.

3 Порядочность: строго соблюдать достигнутые договоренности.

Стратегические долгосрочные цели компании:

1 Стать мировым лидером производства функционального питания на базе кобыльего и верблюжьего молока.

2 Постоянно совершенствоваться во всем и производить только качественную продукцию.

3 Сделать счастливыми в первую очередь клиентов, затем сотрудников и акционеров.